POZNAVATEL'NYE VOZMOZhNOSTI METODA KANO V MARKETINGOVYKh ISSLEDOVANIYaKh

Cover Page

Cite item

Full Text

Abstract

Данная статья посвящена изучению познавательных возможностей авторской методики японского профессора Нориаки Кано, направленной на изучение атрибутов товара с точки зрения их восприятия потребителем. Владея этой информацией, можно вычленить те «привлекательные качества», которые повышают удовлетворенность потребителя.

About the authors

A. S. Reynyuk

Email: reynyuka.s@gmail.com

References

  1. Цысарь А. Разработка и модификация товаров и услуг - Метод Кано // Новый маркетинг. № 7. 2002. С. 1-14.
  2. Sauerwein E. Experiences with the reliability and Validity of the Kano-Method: Comparison to Alternate Forms of Classification of Product Requirements. Innbruck: QFD Institute, 1999. 428 p.

Supplementary files

Supplementary Files
Action
1. JATS XML

Copyright (c) 2013 Proceedings of young scientists and specialists of the Samara University

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies